Midsommar I Skogen.

Dagens fundering: Varför blir jag bakis när jag endast druckigt fyra cider?
Dagens beroende: Bil och godis.

Denna midsommar tog priset!
Så jävla kul!
Jag är tillochmed lämmen i magen för att jag antagligen har skrattat på tok för mycket.
Tror aldrig att jag haft så kul som jag hade igår.
Och det var så fruktansvärt skönt att få tillbringa lite tid med släkten, välbehövligt.

Jimmy bjöd på Svennebanan, och väldigt mycket.
Klockrent.
Peter ska någon vacker dag få betala ett väldigt dyrt pris, aldirg mer msn säger jag bara.
Det blev även paketjakten, och uppvaktningar av alla olika slag.
Den kvällen skulle jag gärna vilja göra om, dock med mindre mygg och bättre väder.

Tack allihopa för en underbar midsommar!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0