Catching up.

Dagens fundering: Vart ska jag ställa allt skrot och annat som jag inte behöver?!
Dagens beroende: Sömn, ännu mer sömn.

Ja, mycket har hänt sen sist:
-Jag har varit på brölopp.
Fruktansvärt fint med trevliga människor.
Och Kjell såklart, som jag kommer sakna väldigt mycket, trots jag inte träffat honom så ofta.
En underbar människa.

-Jag har flyttat.
Det gick fort, tack vare all hjälp från mamma, Björn och Jan.
Dock väldigt varmt. Valde den varmaste dagen på hela sommaren säkert.
Men who cares, för nu är det klart.

-Jag har städat ur den gamla lägenheten på Älvsbacka.
Med stor hjälp från Daniels pappa Kalle och från mamma.
Och nu är det också klart!

-Daniel har flyttat ner till Malmö.
Så svårt, otroligt svårt.
Det känns precis som om jag förlorat min bästa vän och säkerhet, trots han bara är en flygresa bort.
Men det ger nog med sig med tiden, förhoppningsvis.
Dessutom är det skönt att bara diska för en och speciellt att tvätten är dubbelt så liten.
SOFT!
En positiv grej med att den jävlen har dragit.
"Positivitet", det tar sig!
Nej men seriöst så saknar jag den förbannade karln och hoppas att han får det underbart.

-Och till helgen är det natthelg som gäller.
Rätt skönt ändå att få vara sysselsatt.
Dock kommer fredan vara roligast tack vare Lisen!
Hahaha, Lisen, hårdrockarn på hög nivå på fyllan.
Ojoj, sötare får man leta efter.
Vi kommer rocka tillsammans på fredag!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lissse

hahah tack att du skriver överallt om min lilla årdrocks kväll ;) men jaa vi kommer rocka :D hur skulle vi annars överleva varenda helg :)?

2009-06-05 @ 14:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0