Baltitt Och Inhandling.

Dagens fundering: Varför ska alkohol vara så förbannat tungt att bära?
Dagens beroende: Chinese food, yum!

Då var det bestämt, det blir inflyttningsfest hos mig på lördag.
Och idag har jag inhandlat mitt dricka, dock känner jag mig inte ens lite peppad.
Men det kommer väl då jag, Hanna och Maja (kanske någon fler, frågetecken) sitter och käkar en utsökt pizza just innan.
Det är mer peppande än själva festandet, hur gammal är jag egentligen?
Fast allt är ändå Hannas fel, hon tvingar mig till detta öde.
Men det är helt ok.

Och en annan nyhet var att karln, som skulle skrika mitt namn hela natten medan han låg på en sjukhussäng på Lassa för han hade tagit för många sömnpiler, var in idag och skulle ha mat.
Han skämdes, och med all rätt!
FYFAN!
Ibland blir man lite rädd, helt ärligt.

Var även på balen och tittade igår men mina vänner; Hanna och Anna-Ida.
Dom som gick på balen var hur fina som helst.
Men den snyggaste var ändå Lisse! Som var den segaste ever!
Jag trodde i ett ögonblick att bilen hade kraschat för att den var alldeles för liten.
VILL OCKSÅ GÅ PÅ BALEN, one more time.

Nu blir det Twilight en stund innan jag ska natta ner mig själv i gos-sängen.
(Trodde för övrigt att dom verkligen skulle kyssas på MTV Movie Awards, men inte fick man bevittna något sådant och det sög)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lisse

TACK soffe =) och tack för att du så tappert stod där och väntade :)(L)

Sry att jag inte svararde på ditt sms,, min "nya" mobil har inte ens t9 funktionen så jag skjuter upp på smsandet hela tiden :/ Skit trist att jag inte kan komma på din inflyttningsfest, hade vart jätte trevligt :) men det kommer fler fester i sommar :D:D

2009-06-10 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0