Plockepin.

Dagens fundering: Vad händer? Vad vill han?
Dagens beroende: Hårfärg!

Jennie älskade Twilight.
Mission accomplished!
Uppföljaren here we come!

Ja Frasses just nu känns som ett kaos, varför måste jag oh Hanna dras med dessa nya tjejer?
Tyvärr dömer jag ut dem genast och tycker att dom är nötter.
Jag kaske måste ge dem en chans, men det orkar jag inte på min sista arbetsvecka.
Jag får ta smällen och agera bitch helt enkelt.
Bra plan Sofi, bra plan...

Idag har jag även gått på stan som ett tok i jakt på någonting att ha på mig på fredag.
Det gick väl sådär.
Köpte massa andra grejer istället för det jag egentligen skulle inhandla.
Men nu har man kläder för ena dagen på Trästock istället!
Sweet!
Även hårfärg inhandlades som har geggats med ikväll, tack LillHanna!

Ännu en rolig nyhet är att jag och Janne-mannen skulle gå på stan idag efter jobbet, men helt plötsligt blev det ändrade planer.
Det var en s.k. pappa som skule komma på besök hos Janne.
Vad har "pappan" tagit?!
Ett år, ingenting, och nu helt plötsligt kommer han och typ fösöker... Jag vette fan.
Men trevligt är det iallafall, impulsen får gärna fortsätta ett tag till enligt min åsikt.

TAGGA FREDAG SEMESTERFIRARE!
Plus ett STORT grattis till Linnéa blir det!
YEY!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Cissi ♥

Vet du någon butik som säljer snygga jeans? Jag ska nämligen ut på jeansjakt imorgon men har ingen aning om vars jag ska leta, så om du har några tips vore det guld värt! ♥

2009-07-08 @ 01:09:20
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0