Inflyttnings -födelsedags och semesterfest.

Dagens fundering: I.D.I.O.T.
Dagens beroende: Sömn och godis i mängder.

Tack tjejer för igår.
Så sjukt kul vi hade, tillochmed gelespriten smakade inte så tokigt där på slutet.
Det kanske vi borde tacka Alle för.

"Ackurat", "Du måda hade", "Guleböj", "Blått, blått. blått, blått"

Och påväg till Station var det den ljuva musiken av Kings Of Leon som höll mig och Linnéa på gott humör.
Annars skulle jag sitta i en buske och sörja för jag inte är på Hultsfred och ser dom live, även Killers.
Fan ta Hultsfred!
YOUR SEX IS ON FIRE!

Påväg till Fasses fick man träffa upp min ärade f.d. granne.
Den underbaraste någonsin.
Och alltid ika trevlig.
Jag tror mest att det gjorde min kväll fulländad.

Men sen.
Det spårade.
Så många svärord och själsord som kom ur min och Hannas munnar på Frasses har jag aldrig tidigae hört.
Det var hemskt, men ack så roligt.
Och det där jävla förbannade slisk-arslet som tror att man får ta MIN MOBIL som ligger på bordet då jag tittar bort.
Eller rättare sagt vänder ryggen till för att försöka dissa vidret.
Hoppas jag fick in några rejäla slag i nyllet, för helt ärligt tycker jag att han förtjänar det.
Men det är skönt, nu har jag bråkat för ett helt år (eller mer) framåt.
Som tur är fick jag tag på telefonen och fick ringa mitt största stöd i livet, mamma.

Men det positiva är att jag mår riktigt bra idag.
Och nu ska jag slänga mig i duschen för att sen dra ner till Karamelltåget och köpa en fet godispåse!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0