Utekväll och klaustrofobi.

Dagens fundering: Hur fan ska jag orka städa undan denna röra innan mamma kommer?
Dagens beroende: Jag vet att jag tjatar men; "När jag hör din röst."

Gårkvällen var jättetrevlig med sjukt god mat.
Fatta vilka kockar vi är, grymt!
Sedan blev det utgång på Station, vilket var det värsta jag någonsin varit med om. (lite överdrivet, jag vet)
Längre kö har jag typ aldrig skådat, på riktigt.
Trängsel, knuffar, stolpar i magen, hänsynslösa och fulla människor, klaustrofobi.
Nä fyfan, det var ingen lek.
Och väl inne var det likadant, fast utan stolparna i magen som tur var.

Så efter den skräckupplevelsen tar jag ett break från stadslivet och reser ut till skogen, till min mittpunkt; Holmträsk.
Grillfest på fredagen kan troligtvis rycka upp mitt numera nedstämda humör.
Och sedan är det bara att peppa inför min och mammas resa till Sundsvall.
Åh vad jag längtar efter att bara vara med mamma, alldeles själv, och ha sjukt kul tillsammans.
DET om inget annat borde få mig på bättre vägar.
Can't wait!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: lisse

nee de bidde ingen båtluff :/

Men ist ska jag se håkan på grönan när jag kommer hem <3<3 HEHE jaa om du är snäll kanske du får bli nerpackad i min resväska :)

2009-08-02 @ 13:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0