Trästock dag tre.

Dagens fundering: Vad har jag börjat dricka för mirakeldryck som gör att jag aldrig blir bakis?
Dagens beroende: Sömn i stora lass.

Tre dagar avklarade och jag hade rätt, detta blev det bästa Trästock genom tiderna.
John ME bidrog rätt stort till det måste jag erkänna.
Det blev surströmming i Fridas farmors hus, fast så omogen som jag är åt jag sallad med mackor istället.
Det var riktigt trevligt och riktigt mycket "Jag har aldrig" som blev inriktat på specifika personer.
Jag hatar dig Hanna Pettersson! (i tvärtomlandet)

Dessutom är jag riktigt nöjd för ingen av dagarna har jag varit bakis, lite yr och matbrist men annars så har det varit prima perfekt.
Jag säger bara; WOHO!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0