Tandläkarn och min bästaste vän Hanna!

Dagens fundering: John ME, all day long. Mmmm.
Dagens beroende: Morötter och gurka i Fresh Island.

Jag bara sover och sover.
Det är det enda jag gör här i Malå.
Kul att man kommer hem och ska vara trevlig med la familia och sen sover jag bort hela dagarna.
Men då anser jag att det behövs.
Sådetså.

Och änteligen!
HANNA JAG ÄLSKAR DIG!
Hon ska följa mig på torsdag.
Visserligen blir det nu tredagars istället för två.
But whatever, jag får se John ME.
Jag tror dock jag skiter i Deportees, som har blivit satta på den mest värdelösa tiden genom tiderna.
Men vad gör man?

Nu ska jag peppa som ett as och bara ignorera det faktum att jag var hos tandälkaren idag och fick en sisådär prognos.
JAG VILL DÖ!
Magnus tvärborrade i kläften på mig, vilket inte ens kändes, och efter tre sekunder säger han att det blir operation i september.
KUL?!
NEJ!
En visdomstand ska bort.
Jag ska kräva midasolan eller var det nu kallas.
Jag ska inte vara vid medvetande.
But whatever, peppning inför Trästock som kommer bli den bästa någonsin!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0