Stadsfesten på Frasses.

Dagens fundering: Ge mig semester nu.
Dagens beroende: Min säng!

Åh fy och fan vilken helg.
Så jävla mycket folk har jag nog aldrig haft på någon kväll som jag jobbat.
Hann inte sitta någon minut i fredags, vilket var rätt kraftigt jobbigt med tanke på att man hade en lika jävlig natt till att se framemot.
Dock lördagen var betydligt lugnare och det behövdes eftersom jag inte fick många timmars sömn under natten.
Min hosta håller alltså på att ta ihjäl mig, eller rättare sagt; jag är måttligt less.
Så idag har jag sovit rätt länge, hade tänkt stiga upp tolv så jag får mig i säng ikväll men vaknade sen upp halvtre.
Så.Fruktansvärt.Skönt!

Och nu blir det jobb igen.
Jag vill inte.
Gud nåde dem som kommer in ikväll, jag lär vara en bitterffitta.
Jobba hela Sadsfesten igen? Aldrig!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0