Sömnförstörare.

Dagens fundering: Måste.Få.Sova!
Dagens beroende: Öronproppar.

Klart som fan att balkongbyggarna kommer och ska bygga på just MIN balkong då jag har ett stort behov av att få sova.
Och klart att dom börjar där vid åtta och håller på till klockan tolv.
Och SJÄLVKLART syns det inte ens lite att dom har varit och jobbat och skruvat oc bankat hela jävla morgonen.
Ja, just nu är jag en bitterfitta men sömn denna helg är troligtvis heligt.
Hat till onödigt oljud.

Jag hoppas verkligen att helgen går smidigt förbi.
Att dom flesta är så smarta attt äta festivalmat, som langos och oxfilérullar osv då det för en gångs skull finns.
Passa på för guds skull och skit i äcklig Frassemat, please.
Dock längtar jag till att börja jobba,  det kommer säkert bli kul, håll bara tummarna för att det inte är så varmt.
Nu ska jag slänga mig i duschem och börja göra mig klar för ett cirka tolv timmars arbetspass.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0