Självklart helt uttråkad.

Dagens fundering: Jag måste få tag på uppföljaren!
Dagens beroende: John ME och "Om jag kunde drömma".

Två blogginlägg på en och samma dag är typ straffbart.
But whatever, någonting måste man sysselsätta sig med medan man hänger läpp här i Malå.
Och det har jag gjort, var och tryckte runt på massa sidor och fick fram en sida på VF.
Där hittade jag fin fina bilder!


Självfallet var det foton på min nuvarande dröm-man från Trästock.


Och där någonstans bland allt folk står jag och ögonslickar John ME.



Det var nice.
Födelsedagsfirandet var förövrigt riktigt kul, han blev så glad, och då blir jag med glad.
Anders är den bästa farbrorn man kan önska sig.
Och imorgon bär det av till stan igen, can't wait.
Då blir det tvätt i högsta grad, jag tror jag aldrig haft så mycket smutstvätt.
Jag.Vill.Till.Stan!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhahahah sofi du syns ju på bilden!! ;)

2009-07-23 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0