Schtaan.

Dagens fundering: Hur lång tid ska det ta tills att folk ska sluta göra en besviken?
Dagens beroende: Glatt sällskap!

Nu har jag kommit till stan igen för att krossa allt i min väg fram till scenen där jag sedan ska ögonslicka John Me från topp till tå.
Ska bli kul!
Jag funderar bara om jag ska våga mig till stan för att inhandla lite grejor till helgen.
Jag tror nästan det för det yberdåliga vädret verkar vara påväg bortåt, fast alltför positiv ska jag inte vara för med min tur står vi i ösregn ikväll.
FAN VAD JAG SKA PEPPA!

Tack igen mamma för att du finns.
Hur skulle jag klara av att dras med alla dessa motgångar utan dig?
Omöjligt.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0