Peppen!

Dagens fundering: Köttsoppan som ska ätas till middag. Snålvattne rinner!
Dagens beroende: Min älskade bok.

Härmed är det förbjudet, på denna blogg, att skriva en kommentar utan att skriva in sitt namn.
Väldigt frustrerande.

Just nu sitter jag hos min broder Björn och tittar på medan han spikar fast lister i vardagsrummet.
Resten av gänget är utanför och målar.
Dock är jag inte speciellt hjälpsam, fy på mig.
Men dom verkar klara av det där bra utan någon som förstör allt i sin väg. (alltså klantiga jag)
Jag sitter bara och njuter av en bok som förmodligen är den bästa någonsin, "Om jag kunde drömma".
Är någon förvånad? Nej!
Om man älskar filmen så pass mycket kan boken omöjligt vara sämre.
Yum!

Och nu taggar jag bara inför torsdagen.
Så klockren dag alltså!
Jag måste bara ha med mig en lastbil till Systembolaget för att kunna frakta hem all alkohol.
Kändes tungt.
Men det klarar man av om man siktar fram emot John ME!
"So lost when I found you, crawled up in that chair
Believing that this is how it worse, you love then it hurts
Your breathing was silent, you were just skin and bones
You lost yourself and now you have and still it got worse
Still it got worse"
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte en chans att jag ska börja skriva mitt namn när jag kommenterar ;) HAHA

Men tagga trästock nu babe ;)

2009-07-16 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0