Nöt!

Dagens fundering: Kommer vi att gå levandes från jobbet imorgon?
Dagens beroende: Tålamod.

Klart jag får feber, igen!
Sofi blir aldrig sjuk, hon är alltid frisk som en nötkärna.
Jävla sata-Hanna.
Vi skulle ha satt henne i karantän under midsommar, då skulle halva släkten slippa bli smittad.
Jag tror nämligen att jag har hostat sönder min hals, det är nog mest bara slarvor kvar.
Men imorgon ska jag vara frisk!

Som sagt hade vi en ny tjej att lära upp idag.
Jag säger bara; Oj, oj, oj!
Jag och Hanna höll mest på att förgås.
Hur många gånger måste man säga till om en och samma sak? JO, TJUGO, och hon fattar fotfarande inte.
Jag ville försvinna från jordens yta.
Och ingen tröst är väl det att imorgon lär vi ha dubbelt så mycket folk.
"Men vad gör det då vi får semester?"
(Satte jag kaninöronen rätt, HANNA?)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0