New Moon.

Dagens fundering: Tiden går fort då man har roligt?
Dagens beroende: Fortfarande min underbara bok.

"Tiden går. Även när det känns omöjligt. Även när varje sekund tickar förbi likt pulserande blod under ett blåmärke. Tiden går ryckvis, ibland fort och ibland sakta, men den går. Tillochmed för mig."  - Stephenie Meyer, När jag hör din röst.

Som jag tidigare uttryckt mig borde det vara straffbart att göra två inlägg på en och samma dag.
Men inte just idag.
Jag fick väldigt stor lust att uttrycka mitt tycke, och detta verkar som en bra plats för just det syftet.
Att en bok kan framkalla så starka känslor har jag aldrig tidigare varit medveten om.
Att sitta bölandes för att några rader i NÅGON bok har kunnat göra en så jävla känslosam.
Är detta ens möjligt?!
Denna serie har gjort att jag har blivit en bokslukare utan dess like.
Jag kan inte sluta, det går inte.
Men jag antar att det är så det ska vara.
Morgondagen lär spenderas på balkongen med boken i högsta hugg.

Helt seriöst kan detta inlägg vara det töntigaste någonsin men whatever, om man inte läst böckerna har man tyvärr inget tycke i just detta ämne, förutsatt att det inte är positivt.
Nu ska jag göra kvällsfika för att sedan lägga mig under täcket och läsa tills mina ögonlock blir för tunga.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0