Malå.

Dagens fundering: Vem ska jag tvinga till Trästock på torsdag?
Dagens beroende: Grillat!

Igår blev det filmkväll med min Lillebäbbe.
Mycket trevligt.
Och eftersom hon tjatade så mycket om att hon aldrig hade sett Twilight så var jag tvungen att förbarma mig över henne och se den med hon.
Den var lika bra som vanligt.
Sen följde jag med henne en bit påväg hem och stannade upp på Frasses då vi sagt hejs.
Där blev jag kvar till halvett.
Vi lagade nämligen AnnaPs cykel, fan vad skillade vi var.
Jag har fortfarande inte fått bort oljan från mina händer och är ruskigt stolt över detta, jag har även hunnit skryta för min bror.

Idag blev det en resa hem till Malå, och här stannar jag till torsdag.
För på torsdag vad händer då? JO FUCKING TRÄSTOCK!
Jag peppar.
Jag måste, måste, måste bara få mig en pal som kan följa mig även på torsdag.
Cause thats when it happens; Deportees och John ME.
Yum.
Kan inte missas.
Nu blir det bio med Jan och mamma.
Min käre bror har tydligen bränt en massa filmer som vi kan gotta oss åt.
Det lär behövas, för här får man tristess.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0