Lugnaste dagen ever.

Dagens fundering: Varför så trött?
Dagens beroende: Soffan.

Fortfarande bakis? Det är inte sant!
Mitt huvud har fortfarande svårt att hänga med i svängarna.
Som tur är har man fått en mycket lugn dag med lång sovmorgon.
Den enda kraftansträgningen jag har behövt göra idag är att försöka koka ihop kaffe till min farbror och hans tjej, och dessutom handla mat.
SOFT!
Sen ikväll blir det även lugnt.
Lisse kommer hit, tror jag och vi ska typ göra någonting?
Jag vet inte vad men troligen blir det att slappa framför en film, jag antar att hon är lika slut som jag eftersom hon jobbar häcken av sig nu under sommaren.
Det blir iallafall nice!
Simma lugnt.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0