Lill-Lördag.

Dagens fundering: Kommer min fula kärring-bränna någonsin att försvinna?!
Dagens beroende: Vatten.

Igår var en grymt trevlig kväll med god mat från Olles och massa härligt tjejsnack.
Och VISSA, nämner inga namn, körde en för-förfest inför idag.
Lyckat!
Så jag kom hem vid två snåret efter vi hade varit hos Hanna och snackat skit.

Och idag gäller det.
Middag med tjejgänget och sedan blir det fest!
Det är tillochmed jag som ska styra matlagningen hos mig, eller jag ska iallafall försöka.
Jag är nämligen, som kanske redan känt, en usel kock.
Men det blir nog prima perfekt.
I can't wait.
Dock hade jag gärna legat på balkongen en stund för att försöka sudda ut min enormt vackra solbränna.
Meeen ingen rast ingen ro, för nu blir det att dra sin kos mot ICA för att inhandla käk!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är väl ingen usel kock.

Du är bland den bästa kocken som jag känner så det så =)

ska vi ses snart? =)

2009-07-29 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0