Gårdagen i Holmträsk.

Dagens fundering: Småskrattar då jag tänker på gårdagen.
Dagens beroende: Glutenfri baguette.

Igår var en väl behövlig kväll med skratt tills man grät, god mat och väldigt gott sällskap.
Det enda som behövs sägas om Holmträsk är att det stället ÄGER!
Och Marita har bara sin ena hjärnhalva som vanligt.
- "Om jag är inte är blå på muttan så är jag blöt!"
Hon kan inte tänka efter mycket innan hon pratar, vilket är väldigt älskvärt.
Dessutom har vi nu bestämt att vi ska fara på världens tråkigaste linbane-tur, fast göra den lite roligare med alkohol och ingen toalett.
Marita ska alltså få hänga ut och regna över "en lapp som har sina renar".
Klockrent.

Och idag ska vi uppvakta min VSF (=Världens Snyggaste Farbror. Det är INTE jag som kommit på det namnet)
Han fyller nämligen femtio bast, fan vad tiden går fort.
Så nu ska jag koka ihop det glutenfria alternativet till smörgåstårta; Baguette med massa gott som fyllning.
Sen ska det peppas till fredan!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0