Dag på stan.

Dagens fundering: Vafan ska vi hitta på åt Anders?
Dagens beroende: Vatten.

Igår fick jag ett chipsanfall och drog ner på karamelltåget för att sedan trycka i mig hela påsen medan jag skrattade mig igenom "Yes man".
Det var ändå ball.
Senare kom mamma och gjorde mig sällskap och vi satt och snackade skit på balkongen tills klockan var två.
Då var vi tvugna att gå och lägga oss.

Idag har vi gått på stan i jakt på en 50års-present till min kära farbror Anders.
Och vi lyckades knepa ihop lite bra grejer till honom.
Men självklart kunde jag inte låta bli att köpa massa grejer till mig själv:
- T-shirt med elefant-tryck på.
- Svarta typ chinos.
- Svarta högklackade skor!
- Ett par jättefula/jättesnygga zebramönstrade byxor. (Jag har inte bestämt mig än om dom är fina eller ruskigt fula)
=Lyckad dag för Sofi - the shopaholic.

Nu gör vi fint på balkongen med lite gardiner.
Sen blir det mys!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0