Bakisdag.

Dagens fundering: Why God, why drack jag inte mer vatten och mindre alkohol?
Dagens beroende: Någonting jävligt fett!

Riktigt kul igår med små incidenter som helt plötsligt löste sig?
Jag minns inte hur.
Dock känner jag av min kära svanskota, att falla pladask på Station var väl inte riktigt det jag längtat efter.
Som tur var fanns det stora karlar som drog upp mig/oss.
Trots den otroligt rolga kvällen ångrar jag små detaljer;
-Att ta emot en drink från Hanna.
-Att ha högklackat.
-Att ha konverserat med min nuvarande granne, som tydligen spionerat på mig från balkongen?!
-Att druckigt alldeles för lite vatten.
-Att druckigt alldeles för mycket alkohol.
Med andra ord har jag inte mått riktigt bra idag, eller jag mår fortfarande piss.
Dock kan nog en dusch göra underverk hoppas jag på.

Ikväll blirdet iallafall lugnt, tack och lov.
Lillebäbben kommer hit och vi ska fetta.
YEY!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0