Äntligen sommarväder och sommarsysslor.

Dagens fundering: Måltider var mitt och Hannas heta samtalsämne, det enda som fanns i våra tankar idag.
Dagens beroende: "När jag hör din röst."

Soft dag, igen.
Det är så sommaren ska vara, sol, häng och glass.
Idag har jag och lill-Hanna gått en snabbis på stan för att jag skulle inhandla andra boken i "Twilight-serien".
Som jag förövrigt ska spendera hela kvällen med, YUM!
Efter detta gick vi och satte oss vid älven och käkade varsin Calippo, typ den godaste isglassen någonsin.
Sjukt slappt har vi haft, måste göras om!

Middagen fick äga rum på Dallas eftersom jag var dödligt sugen på Kebabtallriken dom har, och jag och Emma höll tämligen på att äta ihjäl oss.
Gott var det!
Taggade på att se Ice Age gick vi mot biografen och som alltid hade Emma ätit upp alla sina popcorn innan filmen börjat, tillochmed druckigt upp all sin dricka.
Jag förstår inte hur hon lyckas.
Men filmen var riktigt bra, dock inte lika bra som dom två första men absolut sevärd.

Igårkväll var en ritkgit skön kväll.
Jag och Lisse hyrde två filmer och hade värsta fettarkvällen.
Pans Labyrint, som skulle vara en barnfilm, men som mest handlade om tortyr av alla dess slag.
Och Bröllopsduellen, en väldigt lättsam film att avsluta kvällen med.
Skolkatalogstittande vart det också, Frassetjejerna fick se upp för det var det viktigaste att leta upp.
Oj så kul man kan ha på en söndagskväll!
Nu ska jag läsa ögonen av mig!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0