Öppningshelg A.K.A Bajsöppning.

Dagens fundering: Trött...tröttare...tröttast.
Dagens beroende: Nässpray och hosttabletter.

Öppningspassen på Frasses är inte kul.
Det har jag bestämt mig för frånochmed nu.
Kan kanske bero på att jag påbörjade helgen med fest.
Kan kanske bero på att jag hostar upp alla mina inälvor.
Kan kanske bero på att jag vaknar upp mitt i natten och sängen är drypandes blöt, kanske för att jag har feber?
Kan kanske bero på att jag vaknar upp mitt i natten och näsan är som en tegelmur, täpptjätt.
Kan kanske bero på att jag stannar uppe alldeles för länge utan en tanke på att jag ska upp tidigt morgonen efter.
Jag måste lära mig att vända på dygnet fortare.

Kvällen har som tur är tillbringats med Jennie, vilket är väldigt trevligt och upplyftande.
Hon hade gjort dom fulaste bullarna jag någonsin sett och jag skämtar inte.
Kameran skulle ha varit till hands för att föreviga den synen, inte vackert.

And tomorrow är jag ledig och då ska jag sova!
WORD!
Jag kanske ska ta mig i kragen och försöka mig på lite bakning.
Men hur är detta nu, om jag planerar inför bakning som kommer innebära att hela huset brinner ner till grunden, måste man förvarna grannarna och grannhusen?
Möjligtvis ringa barndkåren och räddningstjänsten för att förvarna så det finns lite uppbackning?
Detta tåls att fundera på.
Nu ska jag gå och snyta ut det resterande av min hjärnsubstans, vilket inte är mycket eftersom det inte existerade mycket redan innan förkylningen.
Oj vad jag är duktig på att hacka ner på mig själv, jag borde få en guldstjärna.
Tjing!












(En liten fotnot; Jag tror att jag och min kära Jennie har haft mycket kul ihop. Inte sant "bullbakerskan"?)

Kommentarer
Postat av: BULLBAKERSKAN CALLÌNG

HAhaha du din JÄVEL ;) jag är ju en konstnär, och bullarna blev fantastiskt fina, jag tror fan att de största bullarna skulle ha platsat på ett bageri ;)

Och tack för att du lägger upp så fina bilder, tack NOT.

finns väl snyggare bilder.



Snorunge ;) PUSS HEJ

2009-08-17 @ 09:35:54
URL: http://jaheterjennye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0