The fucking cough.

Dagens fundering: Kan hostan ge sig?
Dagens beroende: Mat.

Gårdagen var...ja vad ska vi säga Emil(Olyckan)? Inte riktigt det vi förväntade oss.
Och såklart fick man betala priset en aning, dock inte allför mycket vilket var en mycket positiv överraskning.

Klockan var ställd på nollsjutrettio.
Det gjorde ont i hjärtat.
Men när väckaren ringde var jag redan vaken och nästan uppe på benen, med lite yrsel kvarsittande.
Och till min förskräckelse hade jag glömt ta nyckeln till jobbet så det blev telefonterror till Stellan som inte svarande.
Sprang till jobbet i hopp om att Stellan var där, och såklart, där stod hans stora best till bil på parkeringen.
För; "Jag finns alltid här för dig, gumman."
Vad har hänt med gammskrället? Värsta uppåt-tjacket, men vi gillare medan det varar.

Till den mindre positiva sidan igen: min hosta.
Fy och fan.
Jag har inte varit med om värre.
Hostan kittlar i halsen/bröstet varannan sekund.
Sjukt frustrerande, speciellt då man håller på med föda om dagarna.
Jag har nog mest smittat ner halva Skellefteå, kanske en aningens överdrivet eftersom vi inte haft en själ som handlat mat, men ni förstår vart jag vill komma.

Nu ska jag lyssna på min sjukt dåliga partymusik och tycka synd om mig själv.
Jag är hungrig, hostar och ingen själ att terrorisera eftersom alla festar loss, alla utom Harry för hon jobbar.
Muohahaha!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0