POW!

Dagens fundering: Partajplanning.
Dagens beroende: Musik.

Boom Boom Pow, Station imorrn!
Yes man you know it.
WORD!

Igår efter jobbet blev det även Station en stund.
Där ska jag aldrig mer vara nykter kan jag säga, mer förvirrande finns inte.
Men bättre att hänga där istället för att stirra på dataskärmen i timmar.

Ikväll blir det att hänga med min Lillebäbbe.
Dock vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på än men den som lever får se.
Trevligt kommer det bli vilket fall.

Peppning inför imorgon!
Blir nog att sitta på min gård och spela sällskapsspel har jag och Emil (A.K.A Olyckan) kommit fram till.
Sjukt kul!
This beat be bumpin bumpin,
This beat go boom boom.
I can't wait.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0