Sista dagen innan verkligheten.

Dagens fundering: Semestern är slut!
Dagens beroende: Vila.

Gårdagskvällen var sjukt trevlig hos Sofia.
Nytt glatt folk och roliga spel, dessutom Sofias hemgjorda blåbärs-shots.
Dom var farliga på riktigt!
Även sms-terrning på hög nivå från Holmträsk, dock inte ett minne av vad som skrevs, men det var säkert trevligt.

Och idag är den sista semesterdagen denna sommaren.
Jag har ångest och panik.
Hur fan ska jag klara av en hel arbetsdag efter fyra veckors semster?
Hur fan ska jag klara av att öppna till helgen?
Och hur fan ska jag orka med allt jobbigt folk?
Jag har inte ens legat på en strand och glassat!
Vad är det för fel på mig?!
Dock har det nog mest varit den bästa sommaren ever, såhär kul har jag inte haft på länge.
Så det kanske kan överväga det faktum att jag inte gjort allt som jag velat göra.

Nu ska jag försöka få mig utåt för att se lite sol på den sista dagen i himmelriket.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0