Måndag.

Dagens fundering: Kommer jag få skäll?
Dagens beroende: Sömn.

Jag fick mig upp i god tid i morse trots sömnbristen för att sedan vandra ner till Lasarettet.
Tur jag har den bästa sköterskan ever.
Hon förstår sig på allt, iallafall sånt som har med sockersjuka att göra och att vara ung och dum.
Nu har vi lagt upp en plan och jag gillare!
Tar nya tag!

Later on blev det att gå på stan med Jennie, vi måste nämligen hitta en outfit till på lördag.
Inflyttningsfest med disco-tema hos Micke och Camilla.
Och jag har panik, disco är inte riktigt min grej och hur jag då ska kunna klä mig därefter är en gåta.
Men det löser sig väl närmare helgen, hoppas jag.

"Who doesn't long for someone to hold.
Who knows how to love you without being told."
Som godis för öronen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0