Försovning.

Dagens fundering: Oroar mig inför morgondagen...
Dagens beroende: Mat, föda, någonting ätbart.

Klart som fan att jag sover tills klockan slår fjortonfemton fastän jag skulle stiga upp vid tolvtiden.
Just för att kunna gå och lägga mig tidigt ikväll.
Varför? Jo, jag ska vara på Lassa klockan åttanollnoll imorgon för att få ordentligt med smisk.
Inte bra att måsta dra dit efter en natthelg som består av onyttig mat, sötsaker och oregelbundna tider.
Jag längtar inte.
Och efter det drar jag och Jennie på stan i hopp om att hitta några slags discokläder.
Det känns som en hopplös dag.

Idag, min s.k. födelsedag, ska jag spendera på Frasses.
Känns inte riktigt OK men vad gör man när cash är behövligt?
Och med sysselsättning behöver man inte tänka på den ständiga åldersnojan och allas frågor om vad man önskar sig.
Jag önskar mig sällan någonting, jag vill nämligen köpa det mesta själv så jag får tag på det jag haft i åtanke.
Kan verka konstigt men sån är jag, tyvärr.
Dock är presenter alltid lika kul!

Nu funderar jag på att dra mig till duschen och försöka göra mig klar inför jobbet.
Inte peppande någonstans.
Önskar att man fick se ut som "ett djur" på arbetet.
Kom just på Hannas och Linnéas besök på Frasses igår.
Vad hände?
Hanna: Djungelvrålklubbor är nog ingenting för dig tror jag närmare bestämt.
Och snälla, jag önskar att kunderna kunde hålla tillbaka sina "nödsituationer".
Iallafall vid disken där det lagas mat!
Aptiten tappades nog rejält.
Jaja, nu blir det dusch.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Haha man kunde inte fly från stanken ;P

Och GRATTIS :D :D :D

2009-08-30 @ 22:00:40
URL: http://ldubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0