Fredagens natt.

Dagens fundering: Work, work och hålla reda på alla jävla sata-beställningar.
Dagens beroende: Vatten och sötsaker.

Okey, detta är min plan.
Trots att jag är övertrött och tjurig (och förövrigt luktar skit) ska jag kånka mig igenom ett blogginlägg.
Just för att kunna sjunka in i soffan, bli så trött att jag knappt kan resa mig igen, för att sedan slänga mig i sängen och drömma sött.

Min kväll har bestått av jobb, massor med jobb för att vara en fredagnatt.
Jag håller alla mina tummar (inräknat med mina stortår) att det blir lugnare imorgon.
Dock med min tur blir det säkert det omvända.
"Men jag är inte bitter!"

För att byta ämne till någonting mer...allvarligt?
Nej, seriöst! Där har vi det, byta ämne till någonting mer seriöst.
Som ingen säkert vet fyller jag år på typ söndag kanske?
Den trettionde ivarjefall, och vem har redan fått ett grattiskort?
Och vem är det från?!
Och vad var det i?!
Jag har alltså fått ett grattiskort, från min far och hans s.k. "fästmö", med tre hundralappar inuti.
MEN VA?!
Hur i helvete kommer han ihåg min födelsedag då han inte ens har grattat mina kära bröder?
Äsch fan, ingenting som någon kan förstå sig på antar jag.
Nu är mitt enda problem; Ska jag ringa och tacka? Eller kanske smsa? Fast kommer han ens se det och bry sig? Är det värt?
Ett facit skulle vara rätt bra tillhands för stunden.



Nu är jag på min fjärde och sista macka.
Känner att jag sjunkit ner rätt bra, ögonlocken är relativt tunga, fötterna utan känsel och koppen är lagom ond för att kunna slänga sig upp i sängen.
Här ska kramas elefant!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAha men jag har googlat och jag tror att jag har en idé.

Ta du med och googla på disco outfit och ta det på bilder så kommer det att komma upp en hel del förslag =)



KLART ATT VI SKA TAGGA ;D

2009-08-29 @ 07:40:26
URL: http://jaheterjennye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0