Gamla foton, glada minnen.

Dagens fundering: Less på...
Dagens beroende: Mat.

Fan, jag har redan brutit mitt löfte.
Hade absolut ingetning för mig idag men istället för att gå ut och gå la jag mig tillrätta i sängen igen för att sova några timmar till.
Var det ens lite värt?!
Nej imorgon måste jag antagligen ta mig i kragen för att gå broarna, jävligt opeppande.
Jag visste att jag skulle ångra detta fett mycket.

Sitter förövrigt och tittar på gamla kort.
Här är små fina smakprov:

                                   

Medan jag glott igenom dessa ack så fagra foton började jag fundera på om jag ska spara ut håret?
Ännu en tanke som tåls att funderas på.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0