Promenad-löfte.

Dagens fundering: Vart är allt folk?
Dagens beroende: Frisk luft.

Jag hatar som sagt måndagar.
Det är de gråaste dagarna på hela veckan.
Inte bara det att man oftast börjar arbetsveckan på måndagar utan också att det är så jävla lite folk att det är löjligt.
Men tiden gick framåt, väldigt långsamt, men framåt.

Efter jobbet och lite middag blev det till att gå ut och gå broarna med Emma.
Denna gång stretchade jag efteråt i förebyggande syfte.
Och jag har nu lovat mig själv att jag ska härmed gå ut och gå varenda dag.
Förutsatt att jag har tid och inte jobbar natt.
Men inga lame'a ursäkter här inte, utan det ska vara väldigt viktiga händelser som ska störa detta.
Ojoj vad jag kommer ångra detta löfte, om några dagar.

Sen ska jag även gratulera min kära moder på födelsedagen.
GRATTIS MAMMA!
Jag hoppas att hon har haft en bra födelsedag.

Förövrigt har jag börjat drömma otroligt konstiga drömmar.
Om Christer Frank i Lainejaur som mördar.
Jag, Maria och Emilia är ute och springer.
Bobban ser på balklännings-show.
En präst i vårt gamla kök.
Att HannaP tycker att jag ska sluta ringa henne JÄMT, trots att jag aldrig ringer henne.
Jag och någon slags tjej-dvärg letar efter en motorcykel och hoppar på traktorflak.
Har dessa drömmar några sammanhang, frågetecken.
"Sweet dream or a beautiful nightmare."
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0