Skomania.

Dagens fundering: Varför vill folk ha skräpmat just idag? Varför?!
Dagens beroende: Isvatten.

Hostan håller fortfarande ett järngrepp runt min hals.
Frustrerande.
Men jag är inte bitter, för just nu sitter jag hemma med min mamma i soffan och myser,
Janne-mannen har även varit här och hängt men han for för kanske en kvart sedan.
Sjukt mysigt.

Och denna dag går till historien.

Otroligt mycket folk, och otroligt jobbigt folk.

Jag fick PMS.

"Nej, ni får inte mer dricka, det är plats för isbistarna. Vill ni ha det eller?!"

"Jo, glassen ska vara sådär rinnig, vår glassmaskin är kass."
Men HannaP gör det lätt för en och vänder mitt hemska humör till det betydligt bättre.

Imorgon blir det till att fara till Umeå.
Mor-och-dotter-resa kan man kalla det.
Jag längtar.
Dock ska inte plånkan öppnas en enda gång, är min plan iallafall och det kommer väl att gå rätt snett antar jag.
För detta är vad jag kollar på just nu:
   
Lite inspiration från Notorius Basterds.
I like.
Nu blir det att kojsa för det blir upp tidigt imorgon.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lissie

åh dom helsvarta conversen var så sjukt snygggaaaa!!!!

Sen var dom där pumpsen fresha dom med!!

2009-08-23 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0