Update.

Dagens fundering: Datorer.
Dagens beroende: Janne-mannens oändliga kunskap.

Väldigt mycket har hänt sen sist jag var här och klottrade ner några rader.
En snabb uppdatering kommer nedan.
Dom som lätt blir uttråkade borde bli varnade; detta kommer bli o-kort!

Jag och mamma for på en mor-och-dotter-semester till Sundsvall i söndags som slutade i, ja vad ska vi kalla det, enbart tokigheter.
Vi kom fram till vårt temporära boende men vände gensat i dörren.
Det luktade mört, vi rymdes knappt trots det var en fyrbäddars stuga, det var smutsigt, det fanns inget vatten, kylskåpet vågade vi inte ens öppna, toaletterna vill jag inte ens tänka på.
Vi for istället till Scandic och hade det fruktansvärt bra istället.
Sjukt skönt!
Under vår vistelse har vi shoppat oändligt mycket, ätit god mat (A.K.A Vetemjölsmat) och haft fruktansvärt roligt.
Jag har nog mest aldrig hört mamma skratta så mycket och det gör gott i lillhjärtat mitt.
Tack min kära moder för en underbar resa.

Och festligheter blev det sen på onsdagen här i Skellefteå.
Station klockan tolv = lång kö.
Men det gick ändå bra, fastän man trotsade kösystemet och fick en arg vakt efter sig, inte så väl genomtänkt av mig.
Lite små incidenter som man kanske ångrar.
Men vafan, jag är väl bara känslig, eller?
Kul kväll och det har jag mina tjejor att tacka för.
Vi kör väl en raincheck imorgon?

Idag har jag iallafall legat på balkongen och degat hela dagen lång.
Och se på fan, jag har fått en solbränna-kant vid byxlinjen, SWEET!
Later on kom Janne-mannen och hjälpte mig med ett laptop-köp.
Lätt värt!
Nu slipper jag klumpen i bokhyllan, ÄNTELIGEN!
Och ett hjärtligt tack min storebror!

Nu kan ni andas ut, Sofi slutar skriva och går istället över att fixa och trixa med lappen!
Soft!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0