Umeåresan.

Dagens fundering: Okey, jag är shopaholic. Finns det verkligen möten för sånt?
Dagens beroende: Pengar.

Mor-och-dotter-resan blev en succé.
Vi har haft riktigt roligt idag, både jag och mamma, trots tidsbristen.
Dock öppnade jag plånboken, lite för mycket.
Min enorma lista kommer nedan:
- Svart Cheap Monday t-shirt.
- Jeansskjorta från Monki.
- Svart flätat bälte från Monki.
- Svarta jeans med skinnimitation från Gina.
- Svarta stövlar.
- Svart skinnväst från H&M.
- Grå T-shirt från H&M.
- Svart ros-brosch från Monki.
- Svart/guld klänning från H&M.

Jag har alltså syndat.
Men jag är glad i själen med en ny garderob, är det inte värt det?
Jag kan iallafall försöka intala mig själv det.

Efter vår shoppingtur vände vi mot Burträsk för att sedan bli bjuden på en smaskig middag hos Janne-mannen.
Det var sjuhelvittis gott, som alltid.
Istället för snickare/brandman kanske han borde satsa på kock?
Och på kvällskvisten skjutsade han hem mig till stan och här i soffan har jag suttit sen dess.
Sjukt skönt.
Nu ska jag fortsätta med ingenting för att slippa skriva fler rader här.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0