Norrböle eller Läkarvägen?

Dagens fundering: Hosta, hosta hosta, tvätt...
Dagens beroende: Lugn och ro.

Ja då var frågan, orkar jag lyfta mitt feta as till stjärt för att gå till Emilia som hänger och festar med Nina?
Jag kanske är för lat?
Nej jag vet inte.
Får se vart livet för mig dom närmaste timmarna.

Dessutom kan jag skriva det att jag ångrar en liten del av vad jag skrev igår, men det är fegt att radera!
Så jag står för det men kanske ska dra ner på min öppenhet på Internet.
Det ska kanske vara mitt nyårslöfte?
Det är ju faktiskt någonting jag möjligtvis kan hålla för en gångs skull.
Tåls att fundera på.

Vi var ju även och såg "Sommaren med Göran" igår på bio.
Jag, HannaP, Emilia och Nina.
Men den filmen är nog inte riktigt så bra som alla säger att den är.
Det var typ en bra svensk, observera svensk, film.
Lite rolig då och då men inte mycket mer.
Och före det var det fika med Lillebäbben, VI SKA HA MINIGOLF-KAMP!
Det kommer spåra har jag en känsla av men kul ska vi ha!
Can't wait!

Peppen känns inför imorgon.
Då blir det att ta take away från wok&roll till min lya med Frassarna.
WOHO!
Nu ska jag sortera tvätt och kanske dra min kos till Norrbölegatan.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0