Kinamatskväll.

Dagens fundering: Vad ska jag äta ikväll? Satay eller Sushi?
Dagens beroende: Återigen, gott sällskap.

Så roligt jag haft ikväll.
Äntligen en skön hemmakväll med vännerna som inte innebär att supa sig full och göra bort sig fullständigt utan att snacka sig tom på ord.
Jag, HannaP, Sofia och Lisse.
Vi var så kloka (Lisses förslag) att vi tog hem mat från Wok&Roll och käkade hemma hos mig,
Sjukt gott.
Sen blev det bara en hel massa tjejsnack.
Jag har så fruktansvärt trevligt med er pinglor, att vi inte har setts mer?
Big regret.
Och nu när Sofia flyttar till Umeå blir vi inte riktigt full pott, utan den alltid lika glada sprätten som kan få vem som helst på bättre humör.
Usch.
Vi måste styra Umeå-resa och terrorisera henne till vansinne.
Men först blir det att planera in Happis!
Jag och Lisse måste ta oss i kragen och dra dit för fan, det är på tiden.

Och imorgon kommer min kära moder hit.
Så på lördag blir det en Umeå-vistelse med yber-lite shopping eftersom min börs är tom.
Men huvudsaken jag får spendera dagen med mamma.
Nu ska jag fika för min mage är ett fett hål som ropar efter någon slags föda.
Tack för ikväll.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: sofia

JA du måste komma och hälsa pååå ;D;D

2009-08-22 @ 04:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0