Depressionshelg.

Dagens fundering: Varför har allting jävlats med mig idag?
Dagens beroende: Chips.

Ja natthelgen var ju som den var.
Sofi var djupt deprimerad och Lisa försökte göra allt för att uppmuntra Sofi.
Dock kanske det inte lyckades allt för mycket.
Men med den uppmuntran klarade jag mig igenom den förfärliga lördagsrusningen.
Tack för det!

Och idag har jag varit den tröttaste människan som går på denna jord.
Varför? Jo för att jag var vaken till c.a. tre och jag behöver mina åtta timmar, annars är jag en levande zombie. (Komiskt, jag vet, dock skrattar jag inte för idag har jag ingen humor.)
Fast det blev några skratt medan vi såg filmen "Get smart" med Steve Carell i huvudrollen.
Jag älskar den karln.
Imorrn blir det Hellboy!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0