Malåhelg.

Dagens fundering: Ska jag ha eller ska jag inte?
Dagens beroende: Godis. (Och nej, idag är jag inte diabetiker.)

Igår for jag och Jan till Malå efter en tung arbetsdag med väldigt mycket folk.
När vi kom hem hade mamma en överraskning, hon hade lagat fondue (eller hur det stavas).
Hur gott som helst, och det var år och dagar sen jag åt detta.
Det var nog förmodligen medan vi fortfarande bodde i Lainejaur. (Jag vet fan inte längre hur det stavas, vilket känns jävligt skräckinjagande.)
Det var MUMMA iallafall.

Och idag har jag och mamma varit och rantat till Arvidsjaur.
Det var faktiskt rätt trevligt.
Mamma köpte sig en klänning som var underbart fin.
Och jag såg en klänning som jag rent ska sätta mig och sy. En fin utmaning.
Sen köpte jag lite grejer till lägenheten, dock var det riktigt svårt att veta vad jag skulle handla.
Man kan tyvärr inte köpa allt vad man vill ha, trots billigt pris.
Så jag längtar tills imorgon kväll, då springer jag troligen runt som en förvirrad hamster och ska pynta i lägenheten.
Yey!

Dock ikväll ska jag ha tråkigt och trist.
Jag är redan fullt uttråkad.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: LISA(FISA)!!

IMorrn ska jag öppna för första gången så hälsa på mig då :D:D

2009-04-04 @ 23:08:21
URL: http://lellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0