Lägenhetsvisning.

Dagens fundering: Hur ska jag göra med mitt boende?
Dagens beroende: Mobiltelefon.

Ja och så har ännu ett ugnt liv tagits i trafiken.
Tragiskt, hemskt, finns inga ord att beskriva med hur otroligt sorligt sådana händelser är.
Jag hoppas att allt ordnar sig till det bästa för hennes familj och vänner.
Och jag hoppas också att någongång kan det bli en varningslampa för alla trafikanter, men det verkar vara helt omöjligt.

Idag var det lägenhetsvisning på Norrböle.
Och jag är villrådig.
Jag har ingen aning om jag ska köpa lägenhet eller om jag ska fortsätta leta hyres eller VAD?!
Jag håller på att bli tokig.
Men det ordnar sig antar jag, fast nu är jag dock lite tveksam.

Jag vill att allt ska bli så bra som möjligt.
Jag vill att du ska kunna prata med mig.
Jag vill kunna hålla om dig och säga att jag älskar dig.
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.



Ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0