Lägenhetsvisning två dagar i rad.

Dagens fundering: Lägenhetsbyte?
Dagens beroende: Sömn.

Igår var en fruktansvärt rolig och underbar dag.
Detta behövde lilla Sofi.
Min polia-mamma och hennes dotter/min bästaste vän i hela vida världen träffades på stan och vi gick och fikade och tittade på ringar åt Hanna.
Och efter en förvirrande och skitkul stund på stan for vi vidare till Brännavägen 61.
Mitt framtida boende? I don't know.
Idag kommer iallafall mamma och ska se på den, så då får vi väl se efter det.

Men just nu är det storstädning som gäller.
Fy fan för smuts.
Jag ska plasta in hela lägenheten i gla'pack så smutsen bara skjutsar iväg nerför trapphuset.
Dock får nog jag och Daniel och skjutsa med, vi är dom största lortgrisarna, på fullaste allvar!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Liggedilisa

DU, jag vet att du nog gillar mig trotsallt ;)

dessutom har all solbränna mystiskt fallit av min kropp så du behöver inte oroa dig så himlarns mycke!

2009-04-24 @ 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0