Huvudvärk och vätskebrist.

Dagens fundering: När har du tänkt höra av dig egentligen? För jag ska jävlar inte ge mig.
Dagens beroende: Vatten!

Då var jobbhelgen över, äntligen.
Det har varit varmt, svettigt och jävla massa gegg.
Är du sugen på att börja jobba på Frasses och få allt detta? Ring Stellan!

Och huvudvärken blir inte bättre, jag måste lära mig att dricka mer vatten.
Nej, denna dag hade jag hellst hoppat över.
Dessutom blir morgondagen inte bättre.
Klockan tio har jag tid på medicinmottagningen och jag måste förklara varför jag inni helvette inte har skrivit ner mina mätningar osv.
Varför har jag inte gjort det kanske ni undrar? JO, för att jag är alldeles för lat.
Jag är även alldeles för lat för att resa mig ur soffan för att laga mat trots magen skriker av hunger.
Snälla Gud, eller annat väsen som finns någonstans uppe i luften eller nere i jorden, ge mig mer ORK!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0