Födelsedag och hatblogg.

Dagens fundering: Långdistansförhållande?
Dagens beroende: Pommes och Bamsekorv.

Idag har jag och "min vän" HannaP kommit fram till att vi ska starta två bloggar.
Den första ska heta: "JaghatarHannaPettersson.blogg.se"
Och den andra ska heta: "JaghatarSofiMayer-Thomassen.blogg.se"
Jag börjar redan här och ta ut mina aggressioner på HannaP;
Fan Hanna! Varför, varför, varför, skulle du tappa ner ägg-vändar-spaden i passagen mellan den verkliga värden och landet där alt försvinner?
JAG HATAR DIG!
(Information till mycket tröga människor: Detta var inget hatmeddelande till min arbetskamrat utan väldigt mycket ironi.)

Och Grattis till Daniels lillebror Victor som idag blev hela sjutton bast.
Det blev kalas på hög nivå hos Herr Degerman med en del av släkten.
Och all kärlek till Kjell. Jag avgudar den "äldre mannen" (Gubben).

Imorgon kommer mamma en snabbis!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0