Quest.

Hur bor du: Med min pojkvän i en lägenhet kallad garageplats, alltså väldigt litet.
Brukar du komma i tid: Ja.
Vad hade du i din mun senast: Pepsi Max.
Har du bra kondition: Onej.
Hur lång är du: Hur kort är du: 159 cm.
Hur känner du dig just nu: Lite för pigg-trött.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, dock inget emo.
Kan du laga mat: Ja, men jag sätter igång brandlarmet medan jag lagar min fantastiska mat.
Vad pluggar du: Jag HAR pluggat på Hantverksprogrammet med den bästa klassen.
Vad har du på dig: Skamligt nog har jag på mig ett par uppnötta mysbyxor och en blå-svart randig farfarströja. till mitt försvar har jag jobbat ikväll.
Har du homofobi: Nej.
Hade du en bra kväll igår: Har funnits bättre.
Vilket är ditt senaste inköp: En röd babydoll kappa, jag fullkommligt älskar den.
Din favoritdryck på morgonen: O'boy.
Projekt just nu: Orka vända burgare och hitta en billig större lägenhet.
Vilken tid gick du upp idag: 14.17.
Vad ska du göra i helgen: Jobba natt och sova.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön från Frasses, man kan även säga från Stellan Marklund.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Vad hade du sönder senast: Med min tur, säkert någonting oersättligt.
Senaste alkoholintag: Firmafesten i december på Olles.
Har du haft mörkt hår: Ja.
Är du morgonpigg: Nej.
Vem snackade du med senast: Daniel.
Stjärntecken: Jungfrun.
Varm favoritdricka: Varm mjölkchoklad eller Latte.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider.
Snällast denna vecka: Daniel, mamma och Maria.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Alldeles för tidigt sen.
Hånglade du med senast: Daniel.
Saknar du någon nu: Ja.
Hur ofta loggar du in på skunk: Aldrig nu, dock förut då jag var liten och hade alldeles för mycket fritid.
Gillar du dokumentärer: Dom intressanta, hör och häpna.
Vilka språk kan du prata: Svenska och engelska.
När fikade du senast: Igår.
Nån jag stör mig på: Fjortisen.
Jag får ont i magen: Då jag sticker, alltså lite för ofta.
Senast sedda filmen: Förtrollad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0