Quest.

Senaste impulsköp: En röd babydoll kappa.
Bästa promenad: Påväg hem från Max på studentkvällen med Daniel.
Favoritdryck: O'boy.
Favoritgata: Strandgatan.
Bästa förfestmusiken: Killers.
Reser helst till: London och varmare breddgrader.
Bästa mikromaten: Ostsnitzel med broccoli och bearnaisesås.
En bra gå bort-present: Ett trevligt fika på ett fik.
Senaste upptäckt i Stockholm: Alkohol.
Tidning jag gillar: Kalle Anka och typ det gamla Elle.
Favvosajt: Favvo för det första?! Tyvärr Apberget.
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma.
Favoritförort: -
Fikar gärna på: Wayne's, KåffeIn och Kanel.
Favoritbutik: Doris och H&M.
Bästa lunchställe: KåffeIn.
Favoritgrönsak: Gurka och tomat.
Favoritfärg: Röd.
Favoritmärke: Cheap Monday och H&M.
Favoritdjur: Hund.
Bil: Åker jag oftast.
Världens bästa nu levande regissör: -
Stjärna jag vill träffa: Bruce Springsteen.
Favvoskor: Mina stövlar jag fått från Mormor.
Klädkonto per månad: Det vill jag inte hålla koll på.
Modeförebild: Me myself.
Motionerar: Jo, jag har sex.
Mest överskattade affär: BikBok.
Mode jag aldrig vill se igen: V-jeans och manchester.
Favoritprodukt på Systembolaget: Cider.
Bästa fyllekäket: Pommes.
Dansar helst till: Musik.
Senast gnolade: Gimme gimme more - Britney Spears, tyvärr, grymt mycket tyvärr.
Bästa romanen: -
Bästa diktsamlingen: De musikalbum jag tycker om.
Favoritprodukt på apoteket: Ipren.
Beställer i baren: Cider och nyligen provad Kinky Amanda.
Användbar pryl: iPod och kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0