Första inlägget på denna super-blogg.

Hej!
Jag heter Sofi och jag ska försöka börja blogga, fastän jag tycker det är helt meningslöst, enbart ett tidsfördriv.
Men okey, jag sitter här iallafall och skriver bredvid min snygga pojkvän.
Seriöst han är faktiskt snygg!

Ikväll har jag varit med Hanna efter jag slutade jobbet, som förövrigt besår av att vända flåt på en hamburgerbar som kallas "Frasses".
Vi käkade och begav oss till henne.
Daniel hämtade mig sedan och vi for hem till våran lägenhet. (LGHT -Det var enbart för att irritera min kära pojkvän.)

Nu ska jag fika och göra mig klar för läggdags, för det finns en arbetsdag imorgon också.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Daniel.

Puss.

2008-01-09 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0